a girl's best friend

Hittade ett par jättefina skor häromdan i Göteborg. Ett par läderstövlar. Precis sånna jag gillar. Men priset är lite väl mycket. dessutom e jag ingen stöveltjej alltså. Men kanske kunde bli? Dom va ju faktiskt bara så perfekta. Men får prova dom när jag kommer till göteborg på fredag.

Dessutom provade jag ett par grymmesnygga nikesneakers idag. Mina älskade converse e trasiga. Så jag MÅSTE ju ha ett par liknande. O niken.. dom va så fina! men dyra. Stövlar eller sneakers. Sneakers eller stövlar. Båda? hade jag velat, men har inte råd. tyvärr.

Antal köpta julklappar. Noll.

Kolla förresten den här reklamfilmen från Nike! ROSA GÅR BRA!! synd att jag inte spelar fotboll längre... annars hade de vart ett givet val att köpa dom!




Mycket skosnack. men somliga säger ju att skor e en flickas bästa vän. Efter diamanter. 

 
/H

Kommentarer
Postat av: Jhenna

Ja du måste prøva dem e skitgoda ;) nu sitter jag på skolan o ska ha julverkstad o tillverka juleting ^^ Jodå jag kommer hem den 23-26 så inte længe men vi kan væl ta ngn av de dagarna o møtas upp :)

2008-12-10 @ 16:45:49
URL: http://jhenna.blogg.no
Postat av: saratilda

varför har jag inga rosa fotbollsskor....så coolt

2008-12-11 @ 15:41:58
URL: http://saratilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0