At home :)

Sitter nu i mammas soffa hemma i Partille. De blev middag strax efter att jag kom. Va bjuds de på? Jojjomen, en av mina favoriter nämligen Fiskgryta. Åh, den e helt underbart go alltså!!

Planer för imon? Ska me mamma och Lennart på en husvisning. Kan bli gemytligt. Sen stan tror jag, måste införskaffa lite inför dopparedagen som närmar sig med stormsteg (för blåser, det gör det onekligen utanför!). Och höjdpunkten imon blir utan tvekan en date på kvällen med mina absoluta favoriter, Sandra och Maria!! Hade även vart gött o få in en promenix på schemat. helst på förmiddan. kan kalla de för  en Vision, ambition, förhoppning, ett mål, en önskan.

Love actually på Tv ikväll. Den sågs dock i veckan i goda vänners sällskap. Men den e en av dom bästa filmerna som finns. Va händer annars i tvvärlden ikväll? Harry P på femman, Dansbandskampen på ettan.. die hard 2 på trean. e rätt trött iof, så de kan nog bli en tidigt nattning. Inte mig emot eftersom jag så fint tänkt ta mig ut i den härliga partilleluften i tidig gryning (ja, runt sisådär nio...) och promenixa.


hej på dej kille eller tjej nu ska jag vila mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0