att ställa eller inte ställa klockan. det är frågan

Klockan är lite över elva på kvällen, o jag känner mig gött trött för o krypa till kojs. Dessutom har jag inga föreläsningar imon, vilket innebär att jag ICKE kommer att ställa någon klocka. Av någon konstig anledning vaknar jag både tidigare och piggare då än om jag ställer klockan. Knaseri? Jo, lite kanske. Men de e la själva känslan av att kunna sova "hur läänge jag vill!" som e hela grejen. Kanske.

Projektarbetet har sakta men säkert satts igång... lånade lite böcker på biblioteket. Kan bli lite mysigt o sitta o läsa dem imon. De e samma sak där, de blir helt plötsligt SÅ mkt roligare me kurslitt som jag väljer själv än den som vi mååste läsa. Tycker dock att det allt som oftast är ganska rolig me våra härliga skolböcker. E väl iof ett tecken på att jag valt rätt.


Nu ska jag kolla på The Hills!


Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0