dan före dan före dopparedan

Det har trots allt varit en BRA dag tycker jag allt! Jag tror iof inte de va de första Lotta tänkte när hon såg mig på Centralstationen idag. "Bitter" va nog de första ordet jag sa efter hejsan svejsan o kramelikram. LETADE SOM ATTAN efter en klänning (till såväl juldag som nyårsafton). Fann jag någon?! ICKE!! Meeeen... får väl göra ett nytt litet försök imon. För då kommer de verkligen vara mindre folk på stan, eller på Allum. Men SKAM den som ger sig! De här me bitterheten KAN ju ha o göra me mitt matintag. Hade inte käkat sen frukost när klockan va sisådär fyra. Så de blev en god sallad på paprika och sedan en takeway-latte på Espresso House. Kombinationen=glad hanna. Och umgänge me Lotta kan ju inte bli annat än bra!

Sedan kom en kompis i badmintonen o hämtade mig i stan och vi åkte o tränade. Gick lite småsegt i början, men sen kom jag i gång! Åh, de e ju kul alltså.. saknar det.

Dessutom träffade jag min kusin idag. Alltid trevligt! Tack för lånet av träningskläderna =) Ska bli så mysigt på julafton. Jag längtar. Jag tycker de e hela stämningen som är grejen. Att vara me dem man gillar allra mest. Att ha de mysigt ihop.


Nu ska jag duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0