färgglatt

alltså varför ska man ALLTID äta för mkt tacos?! men de e ju SÅ gott. Speciellt me mina favoriter banan och guacamole. låter weird, men its a true story!

vi kollade på Varan-tv och Jag ä int bitter. Så de blev en del garv. Mest garv blev de nog när Lovsisen skulle färga sitt hår lite sådär spontant. Börjar bläddra, läsa broschyren (tycker de står mkt o hur mkt gråa partier man har o på förpackningen står de ju faktiskt att de va för gråhåriga som ville få bort de gråa) o till sist kletar hon in de i håret. "ååh va kul o bli blond igen!". bara de att färgen på hennes hår blev varken blond eller för den delen ljusare. hade nån chokladbrun färg. Lovan återgår till förpackningen o läser febrilt. Avfärga håret innan. Använd EJ om du hennatatuerat dig, varfpå hon bekymmerlöst säger "jaha, men de har jag ju gjrot"". Lotta ringer upp hårfrissan Lina som pedagogiskt säger "man kan INTE FÄRGA håret blond. Man Bleker det! o då handalr det om kemikalier. Sånt gör man på SALONG!" Alltså. vi skrattade. O skrattade. Det va minst sagt färgglatt! Tilläggas bör att lovan blev vacker som en dag! hennes hår luktade himla gott och snygg som attan blev hon =) Slutet gott. ALLTING GOTT! (mat, umgänget, filmerna ooosåååviiidare)


 


godnatt! =)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh, banan och guacamole är det bästa! helt rätt hanna!

...

Och nu blev jag nyfiken på hur snygg lovan blev? :) kuuul!

2008-12-20 @ 21:48:58
URL: http://josefinehildaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0