its a weekEND

jojjomen, helgen börjar lida mot sitt slut...!

Va o kollade Lottas match, dom vann!! wawawiiwah! tror det va de ofantliga stödet från läktaren som gjorde att de fick ork o motivation. Sandra satt o snackade om karma o kyrkan, Niklas mådde dåligt och jag tänkte på julklappar. Fin kombination.

Ska avrunda helgen med en film hos Lotta o Sandra. Vi fortsätter me Wallander. Ikväll visas Jokern. Hoppas den e bra. Om inte annat har dom en sjukt go soffa. där man sover himla gött.

De bli upp me tuppen imon! Tåget går halv åtta. TUMMEN UPP TILL SJ SOM INFÖRT SMSBILJETT!! ska testa detta imon, får se hur de funkar. Förhoppningsvis bra. Systemet me automaterna e inte direkt min favorit alltså.


idag har jag skrapat ihop lite vuxenpoäng! har köpt julkort! jag har skrivit, satt på frimärken.. o nu väntar bara o lägga dom på lådan! =) I'm a big big girl!


Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0