Jullov och Asia Spa!

I onsdags va de redovisning av våra projektarbeten i personalekonomi. Jag skulle bland annat redovisa den kalkyl som vi gjort. Jag e verkligen inte bra på att säga 6 432 806. Eller nåt i den stilen. haha, de blev bara fel! =) men som tur är så är ju mina kära klasskamrater läskunniga =)

Vid tre började vårt kära JULLOV!! förra året fortsatte kursen över jul o nyår och avslutades i början av jan. Lite småjobbigt. Så även om de va stressigt o mkt o göra nu i slutet så e de faktiskt skitskönt att bara kunna lägga skolan åt sidan ett tag.

och de bästa av allt, vi gick till Asia Spa efter redovisningen. har aldrig vart där uppe förut, men de va helt underbart fint. O mysigt, o avslappnande. Jag, sara, maria och Lousie började med ett meditationspass på tjugo minuter. jag somnade. Underbart. Sen flöt vi omkring i diverse pooler och bara njöt. Kul att så många i klassen hängde på också. grym avslutning på vår tredje termin!

Maria, Sara o Louise i sina jokatas (tror jag de hette).


dessutom väntade julmiddag me korridoren när jag kom hem. Underbart gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0