lång dag

vaknade 6.15 av sköna toner. Jason Mraz sjöng att han är min. Jo, då kan jag la gå upp =) käkade lite snabb frukost o gick me lagom raska steg ner mot stationen där jag träffade Maria. Gött me sittplats till Göteborg. Alltså när kl va åtta va de fortfarande mörk. Gillar INTE det. Men men. vi mötte upp Sara och begav oss mot Blue Mountain Café. HUR MYSIGT CAFÈ SOM HELST! Gratis uppkoppling. supergott kaffe o trevlig personal. O vi pluggade på som attan. vi e grymma =) Va verkligen kul. framförallt så himla avslappnat o sitta på ett lugnt café. Kan verkligen rekomnedera det. Dit får jag åka fler ggr =) 


Efter våra effektiva timmar på cafét gick vi runt i Haga för att sedan käka lunch på en sushibar vid Järntorget. Galet gott. Sushi e smaskens. Sara begav sig mot Trollhättan, Maria mötte upp en kompis och jag åkte till Olskroken för att bli upphämtad av Lovan och Johan. SÅ SKÖNT o åka bil till Varberg. Somnade pangboom. Göttigötti!


vi e så produktiva så    LUNCH! så gott    Sara o Maria :)

Hoppade träningen idag. Min halsvärk har bestämt sig för en comeback. Men ska hem till Lotta ikväll o kolla handbollsem. Blir nog himla niiice. vore en himla supplies om de inte blev det. me Lotta har man alltid trevligt. Och roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0