Live in concert

Va ju på konsert i torsdags! Underbara härliga Melissa Horn! De va en jättemysig och intim stämning på nefertiti. Grymma lokaler måste jag säga. Perfekt för en sånhär chill spelning. Det va DOCK inte alls samma känsla som när jag såg henne me Lovan i somras på Majas här i varberg. Men de va ändå sjukt grymt bra.. hennes röst är något alldeles extra och hennes texter berör. Kul att Miamaria hängde på också. Finafina mia. Gillar.

Melissa och hennes ack. Jens




Dessutom sjöng hon en låt som heter Min rosa radio! Maria tittade på mig o skrattade. Jo, jag blev glad. Svårt o säga vilken min favvolåt e me Melissa ändå..beror vädligt mycket på sinnesstämning alltså.


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0