myskväll

Sverige spelade oavgjort mot Ryssland! GRYMT! alltså, dom ledde visserligen som mest med 6 bollar och man kan la tycka att dom borde vunnit matchen. Men tydligen så har inte Sverige vunnit över ryssarna på hela 2000-talet. Så på de stora hela får man la se de som en bra prestation.

Det va såklart jäättemysigt hos Lotta! Grymmegott med bakad potatis och fantastiskt god hemmagjord röra. Kollade på film också. American Gangsters. tror jag den heter? De hann la gå typ en halvtimma, sen däckade båda jag o lödda. Go soffa har dom där på borgmästaregatan.

Nu är jag hemma. Va skön luft ute när jag cyklade hem. Kallare. Mysigt. Ska snart dyka ner i min underbara säng. Alltså, jag ÄLSKAR den. helt fantastisk. Speciellt när den e nybäddad. Som den e nu.


Ut me linserna, borsta tänderna och sen e de Good niiite!



lite spatserande på stan imon måntro?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0