Sköna lörda!

Gårdagen va himla rolig alltså! Jobbade 7-16.30. Jag gillar verkligen mitt jobb. Bakade pepparkakor me damerna och löste korsord. Sjung jullåtar. Fikade. Skrattade. Kul när man får cred från personalen också. På kvällen blev de käk och film me Thompa i korridoren. Bra avslut på en bra dag!

Va otroligt skönt att få sova ut imorse. Vaknade vid halv tio. Upp och hoppa! Drog bort sängkäderna, bäddade om. Sorterade smutstvätt i olika färghögar och andra maskinen redan igång. Den snurrar och sköljer för fullt inne i tvättstugan. Nästa punkt på listan är städning! Tjohej, va kul det ska bli! Är väl inte känd som personen som har mest ordning omkring mig, men när jag väl städar tycker jag det är kul och om inte annat är jag toknöjd me mig själv när rummet glänser och luktar gott medel.


Va inne på Carro's blogg häromdan och hörde en GRYM låt i bakgrunden. Idolprodukten Agnes har en ny popdänga. Release me. Ett skönt lördagstips. Lyssna och bli glad av goa toner!




Ska promenixa me Lotta också. Har en känsla av att hon vill skjuta fram promenaden. Så därför smsade jag o föreslog att vi skulle ta det senare. Passar mig bra, då kommer jag igång me städprojektet. Jo, men det SKA jag!


OVEER AND OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0