this will change your life

ibland, eller snarare ofta, känner jag att jag vill förändra något i mitt liv. Det kan vara alltifrån att jag vill gå upp tidigare på morgonen, promenera mera, börja plugga i tid inför tentor, börja lita på min egen förmåga, börja skänka pengar till hjälporganisationer, rädda världen, lära mig sticka till att jag vill träffa mormor oftare, inte sitta vid facebook lika mkt och så vidare. och så vidare. Kan fortsätta i all evighet. Vart jag vill komma? Jo, vi ställs dagligen inför saker som gör att vi känner att vi vill förändra något. Det är en del av vårt liv. Och förändringar är bra även om vi ibland bemöter dem med motstånd.

Ett tips till er som känner att ni (eller kanske någon i er närhet) behöver ha fler förändringar och fler utmaningar i vardagen är den ultimata julklappen denna. Unna dig den till dej själv eller köp till en vän eller ovän (ja, varför inte.. lägg ner stridsyxan, de e la änna dags för vapenvila :) en såkallad WIN-WIN situation!).

Julklappstips!

En almenacka vid namn "Den här kalendern kommer att förändra ditt liv 2009"
I denna tredje kalender fortsätter författarna oförtrutet sin kamp mot förstelning och likformighet och för alla  människors möjligheter att i grunden förändra sin tillvaro. Vem vet hur det slutar när veckouppgifterna kan se ut så här: Se till att alla klockor i samhället går rätt, eller Ät helt fel denna vecka, eller Grovstäda gatorna, eller Bli vän med en insekt, eller Patrullera en bro mot självmord, eller Använd bara ditt kroppsspråk?

Kolla mer på hemsidan www.thiswebsitewillchangeyourlife.com


Kan ju inte bli annat än bra! snacka om att leva i nuet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0