Tuesday

Tillsammans me Lovan och Johan bar det i tisdags först av mot Ullared och GeKås. Det blev en snabb genomgång, lite klappar inhandlades o så även nödvändigt ont som tvättmedel, schampo o sånt därnt. Och äntligen köpte jag en julstjärna!

 Fin va? =) Nu e de jul även i mitt hus. Bättre sent än aldrig.

Sen körde vi raka vägen mot Göteborg och Jul på Liseberg. där mötte vi upp Lotta, Jossan och Niklas. De blev en tokrolig, mysig och helt jättetrevligt kväll. Somliga vann kilovis med choklad. Somliga inte. somliga vann nallar. Och somliga inte. Men lika glad för de e jag, men gladast e nog..? Hmm. jag skulle vilja säga en win-win situation! =)

Det blev tyvärr varken Gastenbesök eller skridskoåkning. Men ändå!



Uppvisning på isen  jossan o niklas joapaolen o löddahölet Lovsisenteamwork! jodå, fryser man om fötterna så gör man!


Kommentarer
Postat av: Löddahölet

Härligt hanna! me en update, som jag har längtat! =)haha! de ser ju ut som att jag har VÄÄÄRLDENS LÄNGSTA BEN Jö!

Tack för ikväll!

Puss hej!

2008-12-19 @ 23:15:02
Postat av: Stefan W

Läs mitt nya inlägg som handlar om DRICKSVATTEN! Du kommer nog lära dig massor av saker du inte visste!

2008-12-19 @ 23:17:41
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0