Peter jöback

Peter Jöbacks julkonsert igår va så himla bra! Han babbla inte på om Gud, jesus o allt sånt där utan snackade om saker som man själv kunde relatera till. Om stress, kärlek, omtanke, vad som e viktigt i livet. Dessutom e han en musikalartist ut i fingerspetsarna, så han e ju grym på scen. Mitt upp i altt säger han "ja, för vad måste man inte ha med i en julkonsert? JO, ett DISNEYMEDLEY!" haha, jag o syrran garvade sönder oss. han va allt på en o samma gång. O som han nån gång sa "de verkar som att nån inte har alla sladdar instoppade i mixerbordet". han va rolig, underhållande och alldeles, alldeles.. underbar. Han fick FEM fyrar i GP. Det förtjänade han. It was magic.


mormor o syster :)

Och min mormor. Hon e den allra bästa. Min syster också. Det va en supermysig kväll. Jättegod mat, trevligt sällskap och sköna toner.

 underbara göteborg!


Nu ska jag jobba!!

Hejsveeeej


Kommentarer
Postat av: Löddahölet

Hanna!!! I'm missing your blogging!

Puss

2008-12-18 @ 23:21:43
URL: http://lottanystrom.blogg.se/
Postat av: Jhenna

aww... göteborg juh med vackra liseberg i bakgrunden sakna Hoppas allt e toppen med dig darling! puss o kram

2008-12-19 @ 19:44:00
URL: http://www.jhenna.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0