Vem är du, vem är jag?

Har upptäckt att jag har ovanligt mycket tid till att blogga nu när jag e hemma.


Hittade på min vän Lisas blogg ett test! Vilken Astrid Lindgren-figur är du? Mitt resultat:

  
haha, ja de stämmer ju ganska så bra iaf! varför tacka nej till en köttbullemacka liksom?!
Vem är du?!


De blev ingen promenad idag. Shame on me. Men imon ska jag ut o spatsera me min kusin! Alltid nåt! =) Dessutom blir de badmintonträning på kvällen :) Måste erkänna att jag har träningsvärk sen jag spelade igår. va verkligen ett tag sen, o nog känns de i armen o rumpan.


Sitter och lyssnar på Within Temptation på youtube. Va en bra konsert när jag o Daniel såg dem i Göteborg på Trädgårn. GRYM!


o på tal om nåt HELT ANNAT så garvar jag som attan när jag ser detta klipp...! farbror barbro alltså.. jag finner INGA ORD!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hallå där Madicken! =)

haha! Ja, det klippet är verkligen slående bra! :D haha

nu ska jag äta! sea ya! :D

2008-12-21 @ 19:21:49
URL: http://lottanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0