wazzuup?!

Sitter i skolans bibliotek. HAr precis läst större delen av boken Kommunikation och konflikthantering. Grym bok. Tror vi kommer ha stor nytta av den i vårt projektarbete. Ska skriva ner lite tankar och idéer som vi kan koppla till vår valda organisation. Det blir nog bra!



Onsdag idag. Min förkylning känns bra, vilket innebär att den i stort sett är borta! Inget halsont. Yiihaa..! Ska de tränas lite ikväll då kanske? DanceMania eller Bodypump. Hmm.. svårt val. Det löser sig sa tanten som sket i Valhallabadet.

Nu är det jag, Word och Youtube som ska samarbeta till fullo. En perfekt kombination tror jag! Snarare, i KNOW so. Vad ska det lyssnas på då? Ett så kallat krux. Enligt min mening iaf. De där med o bestämma mig och ta beslut. Not my kind of thing alltså. Nåt o arbeta på! Personlighetsutveckling. Är sugen på julmusik. Såklart. Väldigt oväntat. Nooot!


Imon är det MELISSA HORN på Nefertiti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0