whats new?

Har vart iväg en sväng på Allum. Jäklar va mycket folk de va. Orkade inte gå där särskilt länge. Hittade de jag skulle o sen fick de va nog! Va iof sugen på att hitta en klänning som kan användas på kommande festligheter. Mission impossible kändes de som. Men ska in till den STORA staden imon. Mer folk. Fler affärer. Det krävs ett bättre humör. Men ska ju träffa Lottpott och DET är något att se fram emot :) wawawiiwah.

Haha, de va roligt imorse när vi käkade frukost så gick jag o satte på lite julmusik. Mamma sa glatt "ja, men va bra! du får fixa en bra mix.. har inte lyssnat på nån julksiva än!" varpå jag aningen chockad utbrister "inte lyssnat på jumusik än?!" och fortsätter "herregud, det har jag gjort sen november..." Mamma skrattade, suckade och fortsatte me o göra kaffe.


Ska piffa lite me julklappar nu. Ni vet, göra fina kort, egna etiketter, snygga snören. Nu blir de defenitivt MER JUL i mitt kära föräldrahem. Julmusik på HÖG volym! :) tydligen e de så i de småländska skogarna hemma hos Jossan :)


hej på en stund!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja du Hannie! Imorn jädrar ska vi vässa armbågarna och hitta nåt nice o ha på oss! :D

Det lär ju inte eka tomt i Gbg direkt! :)

Nu ska jag iväg o krossa Särökometerna hoppas jag! Puss

2008-12-21 @ 14:03:18
URL: http://lottanystrom.blogg.se/
Postat av: Josefine

oh yes, här är det som ett winter wonder land, om man vore blind och slippa se den gröna gräsmattan och lökarna som börjar komma upp i landen. lukten och musiken är underbar i alla fall :) Hoppas du har det underbart med! och hoppas du får en riktigt GOD JUL!! PUSS

2008-12-21 @ 20:05:40
URL: http://josefinehildaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0