Bitter Sweet Symphony

Sol, vaarmt, HÄÄÄRLIGT! citat mamma karin. jo, idag skiner allt solen. Hanna blir glad. Har iof inte vart utanför dörren än, men det ser ut o va himla skönt väder. Att jag påverkas av vädret är nog ett så kallat understatement. Kan liksom gå från noll till hundra om solen tittar fram. Nu längtar jag efter våren. Första ölen på en uteservering. Solbrillor. Vårjacka. Gömma vinterkläderna. För dom har man ju använt mycket. Vintern slog ju återigen köldrekord här i västsverige.

Lördagsnattens inbrott  hos grannen får dock inte bli någon slags tradition. även om det va något bland de roligaste och sepigaste på länge så tror jag inte att alla uppskattade de lika mycket som jag och min vapendragare. Det va lite Bitter Sweet. Vi va söta. Thomas va bitter. Faktiskt, i dont blame him. haha!

Känner en oroväckande smärta i min hals. Ni vet en såndär som gör ont när man sväljer. de känns som om hela halsen är full med slajm. Mjääk. Orka. Får väl preparera mig med någon typ av preparat. Förslag? För tillfället dricker jag honungsvatten med massa citron. Får la se om de funkar. Om inte annat kan jag ju intala mig själv att de gör det, för som vi alla vet så är ju tankens makt gaanska stark. Änna.

Det vankas hockey. På torsdag. Med Mormor. Och kusin. Oslagbar kombination. Nej, verkligen.

Just nu tänker jag på sommarjobb, resa och om de kommer några bra artister hit till varberg i sommar.



Punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0