Prayer for the weekend

Det va änna ett tag sen nu.

Kanske är bra o försöka rensa huvudet o skriva av sig lite? För just nu svischar de runt överavskrivningar, monetärspricniper, kontoplaner, sociala avgifter och anläggningsregister i min trötta hjärna. På fredag it is. Prov, tenta, examination. Kalla de va man vill, jag ska iaf inbefinna mig i skolans hörsal kl 9 och bevisa att jag banne mig har lärt mig något. Vill att det ska vara fredag eftermiddag, jag är på Atletica och dansar heta o porriga pulser framför spegeln på DanceManiapasset. Jodå. En annan dag som funkar minst lika bra är den då jag håller ett papper i handen där det står att jag är godkänd i kursen grundläggande redovisning. Det är konstigt det där. Ena dagen känns allt så väldans bra. En sån där känsla då man känner att man faktiskt kan och förstår det läraren glatt babblar på om. Idag är det däremot en sån dag då jag sitter här med böckerna framför mig och undrar va för jäävla språk skiten är skrivet . det är iallafall inte ett som jag behärskar. Nä, men lägg av med gnället nu, Hanna! Positiva tankar! =) Happy thoughts!

"Huuh?!" haha, ett så kallat internt skämt. Korridoren. Längan. Jodå, det funkar. Minst sagt.  "haaallå här!!!" Speedhångeltävling på BnB, familjemiddagar, intriger o dramatiik! kanske sätta upp lite kameror här o var o göra en Bigbrother version av längan? Då skulle de va ganska obvious vad som är sant och inte. Svart på vitt, liiiksom. Ett förslag för förslagslådan! om det nu hade funnits nån, vill säga. Joo men Black and White nästa fredag. Hmm, vad ta på mig? hehe, inte mina bröst iaf, som i lördags ...Sandra! :P "Huuiih!??!" , "IIIH", "EEH?!"

Planer, planering.....genomföring?! hehe, i tamejfan hope so! Next stop, stockholm med favoritlundabon sandra =) Upp o träffa storstadsmia! det gåår brraa. We've got som catching up to do. Nej, verkligen. "tro pelle de!!"

Mina hörlurar till ipoden är trasiga. Broken. Kaputt! Ljudet låter ju inte som en go schalger direkt. O faktiskt är det  ju så, att om något är trasigt, måste man faktiskt köpa nya. Så lystring, people! om någon får för sig att köpa ett par hörlurar till mig i alla hjärtans dag present så är det dessa jag vill ha.. !




Punkt.
 

image2
image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0