det börjar verka..

TENTAÅNGEST, banne mig!  Trött. Huvudvärk. Känner för o spy. H E L V E T E. Ett jävla slit, rent ut sagt.

Men jaja, på imonkväll blir det Dance Mania. Så nog fan ska glädjen över att skiten är gjord ge mej adrenalin som heter duga. I hope.

Påsk i helgen. Grill på G! jodå. Mitt o Sandys lilla projekt. Det blir många såna nuförtiden. Jag gillar. Att styra upp. Svar ja. Sandy? Svar ja! =)

Jävlar vad posten e BRA. Fick ett så kallat ULTIMAT brev från finfina huvudstadsbon! "jag truuugar mig djuupt" som Pumba säger. Tack! Som fan, alltså. Som det heter, what comes around goes around. Änna. Dessutom kommer ett paket med ett par linser imon i min brevlåda! Mamma fixar. POSTEN IS THE SHIT!



Mitt rum ser ut som ett. Hmmm. Ett helvete. Men you know what they say. Kaos är tydligen nåt bra. ....."NOOOOOT!"


Soo looong, suuuckers!


Punkt.


Kommentarer
Postat av: Låååååtta

Nuuuuuu hitta jag ju dig här! :D

men hur går det med uppdateringen då fröken..?!

"Det är påsk i helgen" snart äre jul lixom! :) haha

Puss puss tjejen!

2008-09-03 @ 21:33:36
Postat av: Pea

Hej Hanna! Kul att du har en blogg du med! =)Kom att följa det här nu...

Så fin sida!..

Kramkram!

2008-10-26 @ 09:18:01
URL: http://artan.blogg.se/
Postat av: Looothaaa

Fäään va nice den blev hörrö!! :)

mu fattas det bara uppdatering!!

See you later aligator! Pussss

2008-10-26 @ 10:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0