homemade halskur

Jag är peppad för plugg! Har vart ute o promenerat, käkat frukost och kollat på veckans avsnitt av The Hills (viktigt, viktigt!).

Har druckit en kopp hemmagjord citron och ingefära te (galet gott för halsen! riv färsk ingefära, pressa i citron och häll på varmt vatten... mumma!!) Är redo att återigen sätta mig vid skrivbordet..!


igår va jag inte på topp. Kände i hela kroppen att jag e på väg att bli sjuk. Eller ja, sjuk o sjuk... men förskylning och halsont. Va seg o trött. Orkade inget. Men framåt kvällskvisten kände jag att de banne mig kankse skulle göra susen om jag skulle få lite frisk luft (jag menar vem blir INTE seg av o va inne hela dan?). Jag och Peter  styrde stegen mot Hemmakväll och hyrde film. O vilken jäkla film alltså. Hahaha. Opium hette den. Nja, sådär kan jag erkänna. Eller snarare så va den helt STÖRD. Nästa gång blir de nog Flyga Drake. Boken ska va bra iaf har jag hört. Hursom, de blev go glass till filmen också.. =) Efter den kollade vi på den betydligt lättsammare filmen Coyote Ugly. Mysig kväll i Längan med Pete, Sandra o Karro.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0