It's all about the look (??)

VI har fått en hemtenta. Inte mer med det. den ska lämnas in. Inte mer med det. Men vi får inte lämna in datorskrivet. What? Föreläsaren vill att vi ska skriva rent.. För hand. Känns som om man e tillbaka på mellanstadiet!

Åh, Orka skriva för hand? men då e frågan vad som kan göra det hela lite roligare? Spice it up så att säga?! Jag kom på den finfina idén att använda rosa papper! oväntat va? :) kanske rentav ska säga de till vår käre föreläsare "its aall about the look, so spice it up!"


Så här sitter jag nu o skriver... på mitt fina papper. Helnöjd. Ska bli kul o lämna in! Man måste ju sticka ut på nåt sätt. Isn't that so?



(obsververa de matchande gemen... tack Dan!)




Kanske dags för en kopp te...?

Kommentarer
Postat av: Lödda-hölet

Haha! ÄR jag förvånad eller?? :) NOT!

2008-11-23 @ 16:01:25
Postat av: Dan

det var så lite

2008-11-23 @ 16:44:39
Postat av: Dan

Det var så lite så

2008-11-23 @ 16:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0