Mys, glögg och bokade biljetter

Jag har haft en helt underbart mysig, rolig och härlig kväll me brudarna på Borgmästaregatan...! i ett smack så va bekymrena som bortblåsta och jag kan inte vara annat än nöjd när jag sitter i så goda vänners sällskap. Ni är guld. Dessutom hade jag o Lovan köpt glögg och pepparkakor. Gottish!!

Förresten, checka in årets heta glögg från Systemet!! Riktigt fräsch flaska tycker jag. 


dessutom kom jag o Lovan kom fram till en sak på vägen hem. vi pratade om att gå upp i tid på morgonen och det handlar bara om att ge sej faaan ¨på att nu jävlar hannapanna, nu e de färdigsovt! UPP ME DEJ!!! Det kallas DISCIPLIN! Simply as that...?? hmmm... det får bannemej bli en skärpning och varför dröja med dessa livsavgörande förändringar?? nejnej, inget tid skall gå till spillo så redan imon ska jag ge disciplin a try!! de kan ju vara bra nu när vi, dom dagar vi ahr föreläsning, börjar halv tio. Perfekt o gå upp i tid, åka ner till skolan o plugga lite. Det är min nya ambition!! Tjohej, känn pepp! Jodå!



Och förresten, Melissa Horn den 4.e december är bokat och klart! Hämtade biljetterna idag!! =) Weei, ska bli Rooolit-roolit-rooliit!!!

Najty najt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0