Plugg och produktivitet

Alltså, jag e sjukt stolt. jag har faktiskt (tro det oder nicht) lyckats att ta mig upp 15 minuter över sju TVÅ DAR I RAD!! jojjo! Inte nog med det, utan jag har även vart i skolan en timma innan vi börjar o suttit o pluggat. Jaa, jag är jättestolt faktiskt.

Hade lite panik över att vi ahr mkt o göra i skolan, men efter lite jävlarannama-ta-tag-i-det-nu och struktur så känns det faktiskt bra. för tillfället känns produktiviteten på TOPP! älskar att kunna stryka över saker på mina listor, det är ju därför man gör dom!

Trodde inte det skulle bli någon träning igår, men efter ett SMS och förfrågan om jag skulle på pumpen så stod jag en timma senare på Atleticas golv och körde järnet.


älskar o vara produktiv....!! aa veeest vettö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0