trötter...

De e himla skönt o faktiskt va trött när man tänkt att gå o lägga sig tiden. Klockan ringer ovanligt tidigt imon, nångågn runt 6.15 skulle jag tänka mig.



Saknar min kusin... de va längsen vi träffades nu. hon ger mig SÅ mkt energi! She´s the best.
 
malin o hennes kärlek christian så söta ihop!!


December är snart här. Jag gillar början av december. Så mycket förväntan. Så mycket kärlek, värme. Man pyntar. Tar fram stjärnor, ljusstakar och mörkret lyses upp. Det gör mig glad. För när det är mörkt, då måste man hitta nån som kan lysa upp ens väg, och leda en rätt. Nån som alltid ställt upp, framförallt nu de senaste tre åren, är min farbror. Underbara bästEbbe!! han betyder så himla mycket. EN go o gla pattillebo helt enkelt. Ingenting är omöjligt e hans filosofi.

uncle E and me 



godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0