vi komma från pepparkakeland!

Gårdagskvällen va himla trevlig und gemütlich. Glögg och pepparkaksbak hos Niklas. O bakeriet gick BRA! Kreativiteten flödade! Speciellt när de kom till att dekorera dom små bruna varelserna med kristyr. Glöggandet gick de la sådär me. De dracks desto mer julmust. Men lika gla för de e ja! De här me o baka e trots allt inte lika kul som när man va liten. Då kunde man stå i timtal o tävla mot syrran. VEM GÖR DE STÖRSTA HJÄRTAT SNYGGAST?! Men helt klart gillar jag initiativet. umgås, dricka glögg, bränna lite pepparkakor.

ett av mina bidrag va inte mindre än denna. Ja, jag e jäkligt nöjd. Dock e själva bilden lite oskarp. Men wtf. Flickan är glad. Hon har en rosa klänning. Sen bröt hon benet.. Trauma. Detta dokumenterades aldrig. always look at the bright side of life?! men jag limmade ihop den lilla stackaren med lite kristyr. funkade mycket bra! Hanna blev glad. Slutet gott, allting gott.




Det kollades även på idol. Lotta är verkligen engagerad i detta. Engagerad i hur DÅLIG hon tycker att Palmen är. Hahaha, hon satt där i sin fåtölj och skrek. Kallade honom bland annat för Penntroll. Jodå, Lotta va riktigt aggressiv igår. Spänningen va oliiiidlig när de va dags för utröstning. Kan väl säga att de blev en känslomässig bergodalbana. Lotta skrattade, klappade händer, Lovan grät, nån njöt av pepparkakorna, nån snackade om sommaren. Och jag? ja jag satt mest o var förvirrad. Men helt klart, det va de enda rätta. Johan är fan inte bra på det han gör. Sjunga alltså. Däremot är han bra på o få brudar o skrika. JÄVLAR! den bruden borde va hes idag alltså.

Lotta in action
Not a lover of the palm! hur ska de gååå?!??!





adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0