Ska det firas så ska det!

Igår firade vi Sandra, som fyllde 22 i veckan. Vår kvartett från Bulgarien -05 var återförenade och det bjöds på en himla god middag. Jag är minst sagt IMPONERAD, sandra. BRA JOBBAT!

Detta införskaffades till vår fina favvotjej (joo, hon har la en förkärlek till rosa...)


Rosa salt, två finfina rosa skålar och en rosa skärbräda ("jaa, hon gillar ju o.. ja..hacka saker..." haha, bra hanna!)

Ladies Household Tool Kit
"Nu blir pappa glad!" Jodå, nu Sandra har resurser som heter duga! Jag o Maria e jävligt nöjda alltså. En ULTIMAT presentkombination... :)

Framåt tio åkte vi in till stan och bowlade på Star Bowling. Jävligt bra ställe, alltså!! O GRYM musik =) Det blev strikear, sparear och en del rännor. Slutligen stod Sandra som segare efter att hon spurtat o tog några strikear på rad. Så de blev la väl att Sandra vann.. mm, för jag e inte ALLS bitter för att jag ledde hela tiden o sen så att säga.. blev snuvad på konfekten. nejnej. :P Efter det blev det Berså där det intogs alltför mycket alkoholhaltiga drycker. hejo hå, shotar o drinakr åt höger o vänster.. seperier på dansgolvet. Infinity kommer hädanefter förknippas me denna kväll! Ni kan ju räkna ut kontentan; jävligt roligt och galet lyckad kväll!!



ett axplock av kvällens bilder... :)


mina fina tjejer   Tettan alltså..  smirnoff ice, en så kallad flashback

vi är bara normala...

                            numera ett måste! asti, går bra.  

kreativt!  grattis.. verkligen. kul att du vann.. maria in action 


lycka, glädje, exstas.. kärt barn har många namn          
tack för en galen kväll, tjejer


gillar er...!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0