För jag kan!

Jag e precis hemkommen från skolan. Var en ganska seg dag. Har lite huvudvärk. Kanske beror på vädret? det har ju trots allt vart lite knas idag. Vaknar av att det stormar (vet inte hur mkt det ska blåsa för att man per definition kan kalla de storm, men det LÄT som det iaf) och kände för att stänga av klockan, dra täcket över mig o somna om. Men icke!! GIck upp o gjorde mig redo för att möta dagens utmaningar..! Nr 1 på dne listan va o ta sig ner till skolan.. på med regnställ, keps och hoja ner i motvind för o komma fram o va helt slut? orka..? Näääää....!! fick skjuts me Lovan och Johan. Sånt uppskattas! O nu e de liksom typ sol, några få moln på en annars klarblå himmel. Aja, de blir la vääl.. Das Wetter e ju änna inget man kan påverka och som jag sa till Löddahölet så finns det faktiskt värre saker en lite regn.

KÄNN PEPP!! HÖSTEN ÄR MYSIG!
och umgås man med sköna människor så e den himla flummig, galen och rolig också :)

Nog sagt om höst, men på tal om pepp så blir jag jäkla glad av o träna BodyPump! Det är så himla gött o bara köra järnet! Blir så peppad också, för alla låtar e galet grymma o på exempelvis triceps (som jag inte direkt älskar) är de en grymmelåt me Pink, cuz i can. Då kämpas det. Jodå. Snart e de release för det nya passet!

för den som tycker bloggar och bodypump är kul, kan man gå in här


Dessutom får ju just DEN låten, cuz i can alltså, mig utsökt att tänka på en helt underbart rolig, trevlig och galen tillställning i Trollhättan. Närmare bestämt i Åsaka. haha, de låter som nåt slags bakverk men icke!

Och mot Trollish beger vi oss i mer eller mindre samlad trupp på måndag, då det vankas gästföreläsning med skolan. Ska bli kul o se Högskolan Väst. har ju aldrig vart där. Och dessutom ett kärt återbesök i Åsaka och plugg hos goingen Sara. kanske även säga hej till Pappa Tenggren?! :)




frågan är vad jag ska köra ikväll... BodyBalance eller spinning...?


Back to the books... :)


SEE YA!


Kommentarer
Postat av: Löddahölet

Preciiis Hannie! Vädret kan vi ju påverka..! Å dessutom finns det värre saker här i livet! Och hur grått och trist vädret än är så vet vi ju.. att det sägs att ovan molnen, är himlen alltid blåå.. :)

2008-11-18 @ 17:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0