Blåblå vindar

Känner mig inte riktigt 100 idag alltså. Hade ställt klockan på kvart över sju, tanken va en skön, härlig morgonpromenad. Men när jag vaknar känner jag en hemsk o jobbig känsla i halsen. Oh no... orka bli sjuk nu?!  stängde av klockan, sov en stund till.. käkade frukost, drack lite te.. kändes la inte direkt bättre, men INGET blir bättre om jag sitter o tänker på hur det gör ont, var det gör ont och varför det gör ont. Nejnej. ICKE! Happy thoughts! Simply as that. Som dom sjunger i låten jag la upp igår, Friday I'm in Love med Cure..."I dont care if monday´s blue". For a fact!


Va står på schemat denna härligt underbara nya vecka?
Det va tänkt att det skulle bli en sväng upp till trollywood, för gästföreläsning och plugg med sara. Så blev det tyvärr inte, kändes som att det skulle bli för flängigt och stressigt. Jag röstar för att det får bli en annan gång, ex när vi börjar me projektarbetet! Nu med facit i hand kanske de va lika bra, med tanke på att jag inte känner mig riktigt kry.

Imon blirre julbord me jobbet! Gratis ÄR gott. Aldrig fel med lite julmat. Man känner sig uppskattad också att man är injuden, trots att man "bara" är vikarie.

Onsdag föreläsning och inlämning av hemtenta, cant wait o räcka över mitt rosa lilla kompendium. Torsdag inga planer och på fredag väntar jobb på Östergården. 7-17.30. HUR gött som helst..!! Party på lördag? Ja, det verkar så!


Men hallå?! har ju faktiskt en toppenvecka framför mig.. så återigen..I DONT CARE IF MONDAY´s BLUE! =)


ta de lugnt, de e halt ute!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0