snötyngda hus, tusentals ljus och kulörta kulor i drivor

O jag som va lite bitter igårkväll när jag fick veta att den första snön föll i Partille medan gräset låg grönt här i Varberg. Men imorse när jag gick upp o drog upp persiennerna så är det VITT ute. Hej mitt VINTERLAND nu är jag hääääär....!!! Jag blev SÅ glad o tyckte att nu bannemej e de vinter och jul, så jag, i all min glädje, tänkte att detta måste firas!! Fram me cdcaset och fram me en julksiva. JOJO! och OM jag spelade alltså.. =) O heeeelgaaaa NAAAAAAAAAAAAAATT!!!! HAhahahha.. ja, jag älskar julmusik! Går bra. Så att säga. En favorit e Helga Natt. Kan dock inte bestämma mig vem som gör den bäst. Det ska bli såå mysigt när vi ska på Peter Jöbacks julkonsert i Göteborg. Jag, syster och bästmormor. Oslagbar kombination.


Va har annars hänt idag? (förutom total lycka över kyla o snö!).. de blev  frukost hos Tove och sen plugg. Vi har hemtenta. Älskar inte den alltså. men men. Tog en promenad genom stan senare, och hittade en helt UNDERBAR liten julaffär! tjooho! funderar på o ha en gran här i mitt lilla rum. Systeryster har ju frågat om jag vill ha en. Isf hugger dom ner en. Hmm.. tåls att tänka på. Dock e jag inte så bra på de där me o vattna alltså.

E precis hemkommen från fotboll med WEST, vår idrottsförening på skolan. Jäkla kul o spela. Gött o springa av sig lite pluggfrustration också. Nu vankas de tacos hos Löddahölet me goa människor. Blir även testingtesting  av BUZZ! Wawawiiiwaaah.


Och förresten, om inspiration och glädje inför juletider tryter.... lyssna på detta! Now we´re talkning!


 

Dont you just looooove their outfit...?! Hahha!! Wunderbaaaar...!


Duscha. Punkt. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0