mätt.. och glad

Kvällen var lyckad. Spenderades i Sparbankshallen. Inte så mysigt enligt många, men kvällen till ära va de fullt av långbord, julgranar, skön (o mindre skön) musik, asgod mat och cirka 1000 pers. Va verkligen jättegod mat. ibland på sånadära tillställningar kan de va lite slabbig mat, men den va himla smaskig.

E nog övertrött, för blev smått sepe när jag kom hem. Skrattade och flummade. Så livet ska va iof!
"jag håller bara påsen. JAG HÅLLER BARA PÅSEN!!"


Dagens ord från Lotta är: Övergångsställsmålarfärgsburkslocksettikettsklistertub. Förklaringen :

Alltså, klistertuber som man klistrar fast ettiketten som sitter på färburken , till sådan färg som man målar övergångsställen med!


Något att se fram emot är bra har jag hört. O lotta, visst sa vi 28,5 år? =) Waawawiiiwaaah...!! hahhaha!
 


Nu är det nattinatti!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Klart vi gjorde! 2014 it is!!! :D

2008-11-26 @ 15:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0