give it to me!

Klockan har blivit två.. Jag har blivit tyngre i huvudet, snorigare i näsan och knäppare på hemtentan. Jag får flipp!! Vill bli klaaaar...! Som Håkan i Sunes Sommar säger "då måste jag ha nåt". "Jag behöver nåt", mumlar jag filosofiskt. Funderar febrilt. Kanske, kanske kan lite Påmusik göra susen? Det brukar ju änna funka annars, så att säga!

Kom och tänka på när jag spelade badminton back home i Partille och vi åkte ut på seriespel. Det va alltid nya skivor i minibussen och massa sköna, glada, goa melodier. Stämningen var på topp. Två låtar gick dock om och om i min mp3 precis innan match. två låtar som får mig både superglad och motiverad! Topnotch, helt enkelt. MInst sagt. (klart de finns HUR många grymmepålåtar som heeelst.. men just dessa blir jag bara galen o tokladdad av.. o framförallt, they bring some memories back. Positiva sådana).

 
Goldfinger - Superman



Superchick - super trooper



Struktur, Hanna.. STRUKTUR! Okej, jag gör en uppgift till och sen tar jag mig en uppfriskande promenix. DEAL?! Deal! För e de bestämt så e de ju så. Ett beslut är ett beslut och ett beslut HÅLLER man sig till - Pappa Rudolf (eller Daddy Rudi som jag så fint kom på i somras o Lotta inte ALLS va me på banan...)


//Häännapääna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0