vilken härlig dag!

Jo, idag känner jag att det är en helt underbar måndag! vaknade runt halv nio och kände mig skönt utvilad.

Gårdagen avslutades med innebandy me ett gött gäng. Det är ju bara så himla kul. Aldrig fel o runda av helgen me lite träning!

Det är en fantastiskt vacker morgon!! Solen skiner, de e en skön höstluft och jag kan inte bli annat än på bra humör...! Ska ner till skolan om en stund o sätta mig o läsa Personalekonomi. Efter över ett års studier börjar jag ÄNTLIGEN få ordning på min pluggteknik. Att strukturera upp den har la aldrig vart några problem, men o genomföra har vart lite mer komplicerat. Dessutom är jag klar med uppgiften inför litteraturseminariet på onsdag. Wawawiiiwaaah.

jag bara undrar om ni känner VILKEN HÄRLIG DAG DET ÄR?! Om inte annat, lyssna på denna låten och förhoppningsvis kan den bidra med samma goa känsla som jag har!

 



Det är måndag, det är NY VECKA, NYA MÖJLIGHETER.
"Inga bekymmer!" som några av mina disneyfavoriter Timon och Pumba säger.


Jag känner att detta kommer bli en bra vecka. Weei!


Kommentarer
Postat av: Löddahölet

Härligt Hanna!

Du sprider sån energii!!!

Tack Tack Tack!! :D

2008-11-17 @ 11:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0