what you gonna do?! när de inte funkar...?

En eftermiddag har snart gått till ända och vad har jag gjort?? Inte mycket alltså... det är lite småjobbigt sådär när man VILL plugga, men det liksom.. ja, de funkar bara inte!


Så nu får de bli spinning istället..! kanske kan sätta igång hjärncellerna så jag får NÅT gjort idag...

Va längesen jag va på ett pass me denna instruktören, men hon brukar vara grym. Musiken gör ju ALLT när man spinner, det tycker iaf jag. Blev totalt knäpp när jag va på ett pass för några veckor sen o mitt i allt, när de e som jobbigast o man bara inte ORKAR mer.. så kommer BlackJack med Inatt, Inatt. Jävlar alltså. Kick som heter duga blev det! Dessutom körde hon en massa goa bruce-låtar, Lars WInnerbäck och skön mix av Styles olika popdängor. Bland annat. Jojjo!


Får se va de blir för musik idag..



I'll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0