"ja, pumba.. vänner håller ihop till slutet"

För det är ingen vanlig dag, för det är KARINS födelsedag!!! grattis gumman på 22årsdagen!!

Jag och Karin lärde känna varandra när vi va sisådär 2 år. Vi hade våra "land" på samma ställe..och sen dess har vi hållt ihop! VI har upplevt så himla mycket tillsammans. Det har blivit mycket galenskap, flummeri och härliga skratt. Vi har lekt kockduellen och stått o smakat av varandras mat och sagt "mm, jättegott!!" fastän det bara smakade salt och oregano. Vi har byggt kojor för att sedan rasa dom och börja om från början igen. Vi har fiskat ihop i sjön på landet och jag kastade iväg linan o funderade över vart den tog vägen och Karin nervöst pekar upp mot elledningen. Vi har ätit bullar och druckit sockerdricka hos Per. Vi har haft våra första fyllor (och även fyllespyor) ihop. Vi har dödat maneter på Skrea Strand.

Karin, jag är glad så himla glad jag har dig vid min sida! Och jag är superglad att håkan har kommit in i ditt liv och vänt upp och ner på allt! 

                                             grattis gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0