long time no see

Tycker det är dags för en uppdatering... det är ju faktiskt cirkus ett halvår sedan förra uppdateringen. och vad passar bättre än o göra detta me en ny, go och SNYGG design på bloggen?! Tack tack tack bästedennis! du e ju så himla duktig! :)

Helgen har spenderats i Göteborg och Partille och kan sammanfattas med sehr gemütlich! har änna förenat nytta me nöje, och det är ju då allt funkar som allra bäst. iaf för mig! Kvällen avslutades dock med en lång fika med Tannaz, som jag inte träffat på cirka ett år. Vi träffades kl fem och huxflux va klockan halv nio.. jag tror man har en del och prata om då?

Idag va familjen o käkade brunch på Gothia Towers, riiktigt gott alltså. Me likey! En italiensk sådan med en sjukt go kombination av olika rätter. Jag rekomenderar! Efter det var det dags för ett så kallat västsvenskt derby på Ullevi. Vi va 11 tappra själar från varberg som slöt upp för denna sammandrabbning.  Matchen bjöd på många snygga mål, men i slutändan var det helt klart fördel för de Blåvita, o jag klagar inte på det! 5-2 talar sitt tydliga språk, men som vi sa i bilen hem.. "Over and out", alltså end of discussion... o ja, jag tycker inte det finns så himla mycket att diskutera alltså!


Nu är det nattinatti für mich, skola imon!

På återseende!!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0