Melissa Horn och Timbuktu

Åh, jag verkligen älskar hennes musik! den e helt underbar. Och ett av sommarens härligaste minnen var utan tvekan när jag, Lovan och hennes kompis Albin va o lyssnade på henne på Majas vid Havet i Apelviken. Så intimt, så nära och SÅ himla berörande. Jag hade knappt hört talas om henne då.. men jag blev helt såld! Och det va en fantastisk vacker kväll också.

Och FAKTUM ÄR...!!! Hon kommer till Nefertiti i Göteborg den 4:e december...!!



Och dessutom kommer Timbuktu & damn till Trädgårn den 14 nov... de e ju liksom min o Hunnys grej.. spana in snygga saxefonister, vråla att allt löser sig och framförallt.. bara ha de hur kul som helst tillsammans. Det brukar änna inte va några probs på den fronten...! =) 

                                               känn pepp!


See ya

Kommentarer
Postat av: Hanna

AAAWW SÖTHannan!! :D jag e alltid redo för nya äventyr!!

2008-10-30 @ 16:21:58
URL: http://hannaemilia.webblogg.se/
Postat av: Malin Cicilia

Hej! Tack för den fina kommentaren :) Ja länka på du!

2008-10-30 @ 19:55:00
URL: http://malincicilia.blogg.se/
Postat av: Dennis

Så du ska vara i stan 14-16 nov? =O Då måste vi ju ses... Jag e ju också i området då! ^_^

2008-10-30 @ 22:52:46
URL: http://denohonda.blogg.se/
Postat av: Dan

Håller med om det du skrev om Melissa Horns låtar, ricktigt bra och nära.

2008-11-02 @ 21:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0