Miljöombyte!

Föreläsningen som vi skulle haft idag blev inställd pga av sjuk lärare. Typiskt att jag inte visste det när motvilligt kämpade mig upp ur sängen imorse. Däremot blev det istället tillfälle att sitta me grupparbetena som skall vara klara och redovisas på onsdag. Och klara blev vi. Efter några få om, många men och lite smått besvärade miner.. Alltså, grupparbeten e skitbra på många sätt o vis men ibland känner jag bara för o stänga in mig och göra klart det sista helt själv. För då vet jag att det blir gjort, det går snabbt och jag har koll på läget. Mmm, kan väl erkänna att kotrollbehovet är något som jag behöver jobba med.

Är hemma en snabbis för o byta böcker. Ska hoja ner till Maria som är på biblioteket. Det vankas Arbetsrätt. Ska bli riktigt skönt me en cykeltur!

lagar e allt bra intressant!      bra pluggteam :)



hejsvej på en stund!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0