Ett ställe att trivas på

Jag vet inte om det bara är jag eller om det rentav är så att det är en speciell stämning på bibliotek. Jag blir liksom inspirerad av o sitta där med mina böcker utslängda över bordet, samtidigt som omgivningen snurrar runt.  Barn som leker kurragömma, pensionärer som sitter vid lånedatorerna o skriver mail med hjälp av en instruktionsbok, en dam som sitter o dricker kaffe från medhavd termos och läser ett nummer ur damernas värld, två ungdomar som lyssnar på låneskivor, telefoner som ringer, människor som möts och diskuterar. Bibliotek är ett ställe jag trivs på. Kankse är det fler som känner så? Därför är det är himla tråkigt att det ska kosta fem kr att använda toaletten. Ett stort plus är dock att dom har öppet fram till åtta på kvällen!

Men särskilt mycket pluggande blev det i ärlighetens namn inte... jag och Maria satt mest o snackade om allt och inget, fram till att vi kom överens om att produktiviteten inte va på topp och istället begav oss till Espresso House. Inte mig emot! :) Speciellt inte när hösten tränger inpå! Åh, älskar den härliga, friska kylan...!

                                höst

Och nu sitter jag här. Ska nog skriva en referensförteckning till vårt grupparbete.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Hehe, glad att se dig blogga i full speed!



Puss o Kram...

2008-10-27 @ 22:10:36
URL: http://denohonda.blogg.se/
Postat av: sara.

hej! allt bra?

kolla gärna in min blogg, och lämna gärna en kommentar:)ha en trevlig kväll!

2008-10-27 @ 22:15:44
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

jag hoppas verkligen att jag har de=)

2008-10-27 @ 22:27:58
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0