Norr i sikte

Kände mig inte det minsta produktiv igår, eftersom jag inte pluggade något. Men det fina i hela detta hära e ju att jag inte HAR något att plugga! nästa kurs börjar på tisdag, så nu blir de till o relaxa. Har iof alltid Arbetsrätt... men ja, riktigt SÅ ambitiös måste man ju inte vara.Dock fick jag gjort en massa tråkgöra här hemma, exempelvis tvätta, sätta in papper i pärmar, betala räkningar. Sånt gör sig, tråkigt nog, inte av sig själv. En affärsidé?

torsdagskvällen spenderades på Harrys och vi kom fram till att de bannemej får styras upp fler kvalitativa tjejmyskvällar. Inte mig emot. Det går brraaa..!


Idag bär det av mot norröver..! Ska hem till Partille. Ska bli så KUL o träffa min bästekusin, hon har vart iväg i barcelona en månad. Ska även fira Karin, blir nån slags överraskning fårn hennes sida. Ich habe keine anung vad som händer! ska infinna mig på en plats vid en tid, o thats all i know. kan ju bara bli HUR BRA som helst..!!

                                                mama, im coming home
och förresten...

Solidaritet
(av latinets solidum, hela summan, kapitalet) innebär för kollektiv att gemensamt ta ansvar för något, inbördes gemenskap, att i egenskap av del av en grupp verka hänsynsfullt utan egenintresse för denna grupps bästa.


Kommentarer
Postat av: saratilda

Ha det underbart hemmma i Gööööteborg nu och njut att vi är lediga över helgen...så skönt när man inte behöver ta med pluggböckerna överallt..... pussiluss

2008-11-02 @ 16:10:57
URL: http://saratilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0