Älskar det!

Jaa, det finns nog inte ord riktigt för hur jäkla mycket jag ÄLSKAR livet här i varberg..! Människorna, plugget, träffas-och-trivas-jargongen och framförallt... SPONTANITETEN! Idag va de STRÅLANDE sol och jag abra försöker suga åt mig av värmen och får energi. och sicken energi! Finns det nåt bättre än härliga vårdagar..?!

Vi invigde uteserveringssäsongen idag på Cheers and Beers.. Åt mumsig mat för billig (79kr!!) peng. Sånt gillas. Tjöta, myste i solen och drack vin (eller öl, eller rosé, eller läsk). Härligt sällskap!

Mitt i allt... vet inte riktigt hur... bestämdes det iaf att vi ska till storstaden (i jämförelse me varberg iaf!) Borås i afton och besöka Sex och Spy (xoy).Klubb pank innebär att man inte blir SÅ jäkla pank vilket är positivt. Nää.. kan inte annat än o bara le när jag tänker på vilket härligt liv jag ahr här.. incredible. JAG ÄLSKAR DET!


Imon åker jag till Partille!

Nu ska ja göra mig iordning! Förfest hos Jossan (och Janna som e tillfälligt kombo) kl åtta. Avfärd Borås vid 10..! Gött att jag har massa nya snygga kläder =)

kanske sla bränna en skiva?? tar ju ändå en liten stund till borran. isf är ju STAD I LJUS ett måste. hahahha, JAG ÄÄÄR LAAADDAAD..!! (den som sett drömkåken fattar)



Keep on smiling!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Woho...here we go! Girls night out

2009-04-02 @ 19:21:32
URL: http://emmacarolinelundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0