Känsla.

har precis haft en väldigt härlig träffas o trivas-stund me Tove. åh va jga gillar henne! Kunna sitta o flumma, skratta, prata allvar, diskutera livsproblem.. allting. Hon får mig o må bra.

Har kollat på uppdrag granskning. P-stav är inte säkert. Känns ju inte bra. 16 årig tjej sitte ro kollar på tv o upptäcker att de sparkar i magen. Konstig Känsla. jag hade blivit livrädd! Defenitivt sevärt.. checka in på svtplay.


nu ska jag kura ihop mig i fåtöljen. tända ljus. Och lyssna på Melissa Horn. Härliga, sköna, underbara melissa horn. kan inte bestämma vilken låt som är favoriten. men. Långa nätter är något speciellt. Känsla. Vill ha sommarnätter. Långa goa varma nätter. Tycker Hanna är bra också. Låten alltså.


hörde förresten en låt på radion förut. Den är härlig. På ett sånt där lugnt och mysigt sätt. Texten e ju smått deprimerande men ÄNDÅ. Det var riktig Känsla när den kom på Ullevi då när han va där. Ett fullt ullevi. en härligt ljummen sommarkväll. Ett ullevi som sjunger med. I varenda rad. Känsla. defentivit.



Kommentarer
Postat av: saratilda

ja vilken känsla det var när robbie var på Ullevi.... Underbart

2009-04-17 @ 11:00:38
URL: http://saratilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0