alla goda ting är tre

Motivationen är som bortblåst. I dont like. At all. Vill ju lära mig nytt, läsa kurslitt och kunna diskutera på föreläsningarna. Men jag har ingen lust. Suck.

Ska ner till skolan snart o sitta lite med ett grupparbete. Ska bli skönt. Göra klart. Vara nöjd.

Nog för att jag gillar schlager så e de la ingen skräll att jag gillar Sarah Dawn Finers låt Moving on ... men ju mer jag lyssnar på den desto mer älskar jag texten. Riktigt bra. Klyschig? kanske. Men så är det. Jag går vidare.
 




Och med det sagt så känner jag mig helt plötsligt mycket gladare, mer positiv och känner pepp!!

så tycker den hääär låten e FIN. Tycker faktiskt att texten e rätt skön!


men jag menar, kolla OUTFITEN... kasnke nåt o satsa på när Campus har vårfest me 80-tals tema i slutet av april?? (dock har ju körbrudarna på sig sånt som de allra felsta går runt i idag, en oversize tischa, skärp och leggings). och checka dansen... hahahha, jag blir SÅÅ jäkla glad..! Glad. Jag garvar sönder mig.


Och garvar och blir glad, det blir jag defenitivt av denna. En jäkla go göteborgare me sina rötter i Pattille, klart! O när texter ändå e på tal, e ju hans störda.. men roliga!


Det finns INGET o klaga på när Sandra (i fredags) langade in en skiva och knappade fram till sköna Glove Sexy Guy. Hon höjjer volymen och inlevelsefullt sjunger med i varenda rad! Då är livet livet. Sandra.. HON är bra.


nä, nog med låtar för idag!


hejsvej!

Kommentarer
Postat av: saratida

Lycka till med plugget



www.saratilda.blogg.se

2009-04-08 @ 08:24:37
URL: http://saratilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0