så va're!

Efter den spontana trippen till Borås, pangdäckning i bilen hem och tydligen TOTAL dimma halva vägen hamnade jag till slut i min säng... För att fem timmar senare skutta upp och glatt fundera med händerna i midjan vad denna UNDEBRARA dag har att erbjuda...(nja, inte riktigt så). vinklar upp persiennen. Dimma. Grått. Tråkigt. Och jag va faktiskt jäkligt schleten. Kände jag där.  Men vid tolv skulle jag och Frida bege oss mot Göteborg, partille och för F's del Vårgårda. Så de va bara o ta tag i det som skulle tas tag i! Packa, fixa, greja, städa!


Utgång på kvällen. Med Sandra, Tett och Jakob. Fin kombination! Men ovan som jag är vid sena utekvällar kände vi att det, i vanlig ordning, va dags att kasta in handduken vid två. Taxi, hem, SÄNG! Nöjd.

Nu sitter jag här med kaffekoppen i handen. Solen skiner ute. Och gudars vilken energi det ger! Måste iof packa ihop några flyttlådor först (mor ska flytta). Och sen blir de att förbereda inför kvällens drabbning! SLÄKTKALAS! I LOVE MIN SLÄKT!


höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0