Trädgårdsturnén -09

Detta koncept, vars ursprung jag inte har riktigt koll på, är iaf något jag gillar SKARPT! Kan sammanfatta de som att man träffas o trivs i en trädgård, i ett stort partytält, me härliga människor och go livemusik. Kan de bli fel?! ICKE!

Jag o Lotta tog varsin brassestol och stegade iväg mot årets trädgård. Minst sagt exalterade inför årets första och enda (för vår del) festival. Härliga Liveband. Underbara arrangörer som helhjärtat engagerar sig. Vädergudarna var på vår sida hela kvällen. De gåår brraaa. Det va fiiin..T.

Kan nog säga att gårdagskvällen var den BÄSTA på hela sommaren. Dock tror jag att kvällens konsert på Ullevi kommer hamna på en välförtjänt likaplats.
 
Lotta och Joss   Arrangörer!
    the quiet sings.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så söt du e hanna=) massa kramis t

2009-10-04 @ 12:46:50
URL: http://tannazen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0