Two days off

Efter mycket jobb såg jag äntligen ljuset och två dagars ledighet skulle äntligen bli av! Och ljust va det! Solen sken som den inte gjort under hela sommaren (kändes det som).Tog tillfället i akt o besökte Gos i Falkenberg. Spenderat många timmar på Skrea Strand när jag va liten, men inte vart där så mycket nu när jag bott i Varberg. Hursom, vädret bjöd upp till dans och vi resonerade som så att varför sitta inne när man kan va ute. Sagt och gjort.

Kan inte annat än att konstatera att Falkenberg faktiskt är himla fint! Mysigt och väldigt, väldigt harmoniskt med Ätran som går genom stan.


                                      Falkenberg



har även packat ner mitt liv som jag haft här i varberg i kartonger. Imon och på lördag går två stora lass med mina, Lovans och Johans grejer. Ska bli SÅ JÄKLA kul och få fixa o dona i den nya lägenheten. Om du missat det så ska jag flytta till magasinsgatan. 117 kvadrat. det är viktigt det där. det där sista. Att det är 117 kvadrat. Stort. Viktigt. Fint bra. och högt i tak. Fint.


Nu ska jag koka potäääteer för vi ska änna käka sill..!



häää pååå dääää

Kommentarer
Postat av: saratilda

Jag måste ju komma och hälsa på lilla söta Hanna...Saknat dig i sommar.. Pöss

2009-08-17 @ 10:05:49
URL: http://saratilda.blogg.se/
Postat av: Lottis

Hanna!

Du har börjat blogga igen! Och SOM jag GILLRAT! =)

Saknar dig kompis!! Vi måste ses !

Puss!

2009-08-24 @ 20:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0