back on track

har vart urusel på något som ens LIKNAR en uppdatering av denna lilla blogg. Meeen.. nya tag! =)

Lite av vad som hänt..

Myst med vänner. Åkt tåg till Åre. Träffat Malie o världens gullunge Nadja. Varit i Göteborg. Skrivit ett Ledarskapsmanifest. haft kvalitétstid me bästSandra. nsett att perspektivväxling är bra. Träffat älsklingskarin i Åre. Besökte Ästad gård på alla hjärtans dag med underbara vänner och sedan långbordsmiddag. tillbringat Söndagar på Stantons i goda (och trötta) vänners lag. Garvat massor. Pluggat en del. Åkt skidor o haft de GRYMMESKOJ i Åre. Stifat bekantskap med en viss rosa elefant. Klippt mig och blivit brunett. Jobbat hos gamlingarna. "det tycker jag är fint". Förenats med min liftskräck. Hört triathlonsnubben Jonas Colting säga att de e helt okej med såväl kaffe som alkohol varpå jag o lotta nöjt tittade på varandra och gjorde tummen upp. Träffat släkt på syrrans förlovningsfest. Har beskådat underbar utiskt från åreskutan. Kalajsat o firat kompisars födelsedagar. Vart sjuk. Väntar på o bli frisk. Ska på brunch med syster o kusin på söndag.


Mm.. mer eller mindre intressant läsning är att vänta.


So long!


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Äntligen! She's Back! =)

SOM jag längtat! min blivande lilla korrbo, nytt ord där ja! jag funderar på att bli språkrevolutionär, Kriss är de! =) haha puss pårej!

2009-02-18 @ 21:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0