yesterday

Äntligen!! ÄNTLIGEN kände jag att min förkylning som förföljt mig i snart två veckor (eller mer) hade släppt. Jag slog glatt slag i saken och hängde me på West-träningen. Att de dessutom va fotboll gjorde ju allt så mkt bättre =) Endorfinhalten va på topp innan vi ens kommit iväg. Väl i hallen blev de tuffa tag. Speciellt mot mitt vänstra ben, vilket kan bevisas idag då de skiftar vackert i olika färger. En halvstukad fot (hur man nu kan få det? kan man ens det?) IAF så fick min vänstra fot sig en rejäl smäll och gjorde ont. Men expertLotta fanns på plats o gav tips..! "KNYT ÅT SKON HÅÅÅRT...!" Dessutom gjorde samboSandra en kämparinsats från bänken där hon me entusiasm och positivitet (hmm.. vars är FÖRSVARET??! JOBBA NÄRMARE!!! MEN SPRIIIING DÅÅÅ!!!") hejjade på samtidigt som hon målade naglarna. Sandra är expert på att förena nytta med nöje.

Senare gjorde jag, Thompa och Peter gjorde hemmagjord pizza (som blev galet jäkla tokgod!). Den bestod av:
- deg såklart... hemmagjord! JOJJO! mammas grymmebraiga icke behöva jäsa deg
- ost
- "hemmagjord" tomatsås.. en blanding av de mesta i tomat- och chiliväg som köket hade att erbjuda.
- champinjoner
- bacon
- skinka
- lök (både gul och röd)
- fetaost
- ägg
- banan
Somliga säger att Less is more.. men när de gäller hemmagjord pizza brukar jag gå efter principen att...MAN TAGER VA MAN HAVER!

O som avslutning på fredagen blev det ytterligare svullning hos Lotta och Sandra. Chokladfondue med massa goa frukter.. Lika mysigt, SOM ALLTID. Malin va me också! Treevlish. Sandra ska ge sig på misison impossible o hitta bra högklackade skor som jag 1) kan gå i 2) e snygga och 3) inte är föör dyra. Mmmm vi får la se hur detta utvecklar sig.



//H


Kommentarer
Postat av: Lotta

hahaha! många garv där ja, Danke schööön! =) Puss

2009-02-21 @ 15:20:20
URL: http://lottanystrom.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hur kunde jag missa det här!? Jag som trodde jag väntat troget här på bloggen, men Hanna, det tog för lång tid så det var nära att jag gav upp! Men så slog tanken mig att titta in lite, och ser man på! Tre nya otroligt trevliga inlägg!



JAG BLIR SÅ GLAAAD! :)

2009-02-24 @ 20:26:44
URL: http://josefinehildaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0