Ett beslut är ett beslut

Pappa Rudolf säger ju det så JÄVLA BRA, "Ett beslut är ett beslut och ett beslut håller man sig till!". Därför har jag BESTÄMT mig nu. Och på något sätt blir det så mycket mer konkret när man skriver ner det. Tycker ni inte? Det är ett av skälen till att jag rentav älskar listor. Nä men titta, det står ju faktiskt där på lappen att idag så SKA jag städa. Och då måste jag ju. Eller hur? Iallafall sträva efter det! :) Och jag har bestämt mig för att jag SKA, så gott jag kan, plugga och åter plugga, för att kunna göra någorlunda på Arbetsrättstentan på onsdag. Lovisa gav mig dåligt samvete idag. Så atte nu sitter jag med boken och rättsfallen och kämpar på så gott jag kan. TACK LOVAN! kanske är lite sent påkommet att bestämma mig för detta sisådär fyra dagar innan tentan? men fyra dagar innebär även fyra nätter. Och 2009 skulle ju innebära nya MÖJLIGHETER! är det möjligt att jag klarar detta? de här blir ju värsta roliga testet. K'änner lite fighting-spirit! Tjoho! KÄNN PEPP!!

 
Jobb ikväll 16-21, ska bli kul! Det är bra. Jag o Lotta har ju i smyg sagt att kanske kanske ska vi vara någorlunda vita fram till Åre. Att jobba (och att plugga!) är ju himla bra anledningar till att avstå från domma dära dryckerna.



Tillbaka till kollektivavtalen nu!

//H


Kommentarer
Postat av: Lödda

emm.. du hanna... det där med helt vitt.. det va ingen överenskommelse hoppas jag.. haha oops! :)

2009-01-03 @ 21:01:24
URL: http://lottanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0