försent, förtidigt!

Skulle ju som sagt göra en tenta på onsdag. Och plugget har gått bra! MEN. upptäckte en sak igår på Disco (vår studentportal). Man måste anmäla sig minst sju arbetsdagar innan tentatillfället. Jag som går program i vanliga fall behöver inte tänka på sånt, för där sker det automatiskt. så det är en STOR JÄVLA SUCK, alltså. Skolan är stängd dessutom. Öppnar på onsdag. Men jag undrar ju såklart om man på nåt sätt kan anmäla sig samma dag. Hmm.. Om inte annat är omtentan den 7 feb. E la bara o blicka framåt? Fan, hade ju peppat mig själv för detta.

Men istället för o läsa Arbetsrätt, så blir det Nya perspektiv på organisation och ledarskap. Ska snart ner till biblioteket o läsa  inför kursen Hälsopromotion och Ledarskap som startar den 14:e.


Kursens huvudsakliga innehåll

Kursen behandlar:

- teoretiska utgångspunkter för att kunna tolka, förstå och analysera en organisation

- ledarstilars värdemässiga och teoretiska utgångspunkter och vad dessa olikheter kan

innebära i ett tillämpat ledarskap. Exempelvis innebörden i ett hälsofrämjande

ledarskap

- pedagogiska frågor kopplat till ett ledarskap och färdigheter relaterade till dessa

situationer

- hur man genomför en empirisk studie kring ledarskap och hälsa och hur man utifrån

detta skriver en uppsats här med fokus på kvalitativ metodik.



Lika bra o FÖRSÖKA ta tag i saker i tid, eller hur? Nytt år, nya möjligheter! Det va ju sa de va sagt. Möjligheter till att planera lite längre än vad näsan räcker och så gott man kan ligga steget före (fast exempelvis lotta ligger ALLTID steget före, för hon tar såna långa kliv!)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hanna jag förstår att det inte är lätt att promenera med Lotta, era ben är ju inte alls lika långa. Men benen har ingenting med att blicka framåt eller ligga steget före att göra.

Jag tycker synd om dig nu. Men nu kan det väl ändå bara bli bättre? eller? :)

2009-01-05 @ 12:08:06
URL: http://josefinehildaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sjumilaklivarn..

menar du när jag stegade på inne på Kvantum elle =)haha!

2009-01-05 @ 19:04:01
URL: http://lottanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0